5 λόγοι γιατί χρειάζεται περισσότερο να γυμνάζεται μια γυναίκα πάνω απο 40

5 λόγοι γιατί χρειάζεται περισσότερο να γυμνάζεται μια γυναίκα πάνω απο 40

Ακούω να μου λένε γυναίκες άνω τον 40 ότι έκανα πολύ γυμναστική στη ζωή μου τώρα δε χρειάζεται τόσο και από την άλλη να λένε δεν έκανα όταν ήμουν μικρότερη θα κάνω τώρα?
Έχω να σας δώσω 5 λόγους γιατί περισσότερο τώρα χρειάζεσαι την κίνηση στην καθημερινότητα σου.
  1.     Οι γυναίκες που διανύουν την τέταρτη δεκαετία της ζωής τους, λόγω των ορμονικών αλλαγών που που επέρχονται με την εμμηνόπαυση διαπιστώνουν σημαντικές διαφορές στο σώμα τους που σχετίζονται με τη μείωση της μυϊκής μάζας και της οστικής πυκνότητας, αλλά και την επιβράδυνση του μεταβολισμού.
  2. Οι αντοχές σίγουρα μειώνονται και το σώμα έχει την τάση να συσσωρεύει περισσότερο λίπος.
  3. Η συχνή άσκηση, όχι μόνο διατηρεί το σώμα σε φόρμα, αλλά κάνει τα κόκαλα πιο γερά, ενισχύει την διάθεση και τη μνήμη, ενώ περιορίζει την εμφάνιση χρόνιων ασθενειών.
  4. Υπολογίζεται ότι ο βασικός ρυθμός του μεταβολισμού μειώνεται κατά 5% κάθε δεκαετία. Αυτό σημαίνει ότι στα 40, η ποσότητα των θερμίδων που θα χρειαστείτε την ημέρα θα μειωθεί κατά περίπου 100 ή περισσότερο. Αν δεν το αντισταθμίσετε ή το ρυθμίσετε αυτό, ενδέχεται να σημαίνει μια αύξηση βάρους της τάξης των τεσσάρων ή πέντε κιλών έως το τέλος του έτους.
  5. Η συστηματική γυμναστική όχι μόνο χαρίζει υγεία αλλά μπορεί και να αντιστρέψει τα σημάδια της ηλικίας σε όσους αρχίζουν να γυμνάζονται μετά τα 40.
Σου δίνω μία συνταγή χυμού που προσθέτει κυτταρική θρέψη, είναι αντιφλεγμονώδης και συστήνεται ειδικά σε όσους/ες αντιμετωπίζουν αυτοάνοσα νοσήματα και βοηθάει τις γυναίκες αρκετά.
Η συνταγή του χυμού (500 – 600ml):
– 1/2 ανανά
– 2 βολβούς παντζάρι
– 2 μήλα
– Ρίζα τζίτζερ
– Ρίζα κουρκουμά
– 1/2 κ.γ. ασκορβικό οξύ
Αν είσαι άνω τον 40αρα, θα αποδεχθείς ότι τα οιστρογόνα σου μειώνονται, οι υποδοχείς στο στομάχι αποκτούν μεγαλύτερη δύναμη και αρχίζεις να παίρνεις βάρος στη μέση και την κοιλιά, αυτό που θα σε βοηθήσει είναι προγράμματα μέτρια προς υψηλής έντασης με πολλαπλά σετ, πολλές επαναλήψεις, μικρά διαστήματα ξεκούρασης και ειδικές ασκήσεις που στοχεύουν πολλές μεγάλες μυϊκές ομάδες και ταυτόχρονα προκαλούν αντίδραση στην παραγωγή της αυξητικής ορμόνη.

Καθημερινά προγράμμα στο zoom Yoga και Pilates: www.purefitness.gr/zoom