Πόνοι στην Πλάτη; Ανακούφιση με 5 Ασκήσεις Yoga

Οι περισσότερες περιπτώσεις πόνου στην πλάτη οφείλονται στην ένταση και καταπόνηση των μυών και των συνδέσμων οι οποίοι υποστηρίζουν τη σπονδυλική στήλη. Ο καθιστικός τρόπος ζωής και εργασίας δημιουργούν μια ευπάθεια σε αυτού του είδους τις βλάβες στη μυϊκή δομή της πλάτης και της σπονδυλικής στήλης. Η παχυσαρκία, που τείνει να καταστεί μια από τις κυριότερες μάστιγες της εποχής μας, αυξάνει το βάρος που πρέπει να φέρει η σπονδυλική στήλη και την πίεση που δέχονται οι μεσοσπονδύλιοι δίσκοι με αποτέλεσμα να προκαλείται ευκολότερα πόνος στην πλάτη. Επίσης ορισμένα αθλήματα, λόγω του εντατικού τους χαρακτήρα, όπως το ποδόσφαιρο και η γυμναστική, μπορούν επίσης να προκαλέσουν άλγη στην ράχη. Ο κύριος τρόπος αντιμετώπισης είναι λίγη ξεκούραση, κατάλληλες ασκήσεις και επανεκπαίδευση όσον αφορά τον τρόπο εργασίας και στήριξης της πλάτης. Είσαι σε διακοπές και το πρωί μόλις ξυπνάς σε πονάει όλο σου το σώμα και ποιο πολύ η πλάτη; Είναι ευκαιρία να ξεκουραστείς και να ασχοληθείς με τον εαυτό σου αφιερώνοντας 10 λεπτά ασκήσεων γιόγκα για μια εβδομάδα και σε συνδυασμό με το κολύμπι θα δεις οι πόνοι σου να εξαφανίζονται.

Εκτέλεσε τις παρακάτω ασκήσεις από 1 λεπτό την κάθε μία, εκτελώντας 2 κύκλους χωρίς διάλειμμα. Μην ξεχνάς καθ όλη τη διάρκεια των ασκήσεων να αναπνέεις εντελώς φυσικά.
Καλή επιτυχία!

sitting forward bendspiderdownward dogproud warrior