Cross Training

Το Cross Training είναι μια προσέγγιση προπονητικού προγραμματισμού που ζητάει από τον αθλητή να καταπιαστεί με μεγάλη «γκάμα» διαφορετικών προπονητικών μεθόδων, όπως : 1.Ενόργανη Γυμναστική 2. Άρση Βαρών 3. Powerlifting (Deadlift, Squat, Press) 4.Sprint, 5.Τρέξιμο Αποστάσεων.Και όλα αυτά συνδιαζόμενα σε μικρά προγράμματα με κίνητρο το χρόνο!
Σκοπός του είναι η ολοκλήρωση της φυσικής κατάστασης με έντονα και γρήγορα αποτελέσματα όχι απλά πατώντας ένα κουμπί, αλλα με ιδρώτα και κόπο!

Ποιοί μπορούν να ασχοληθούν με το Cross Training;

Ολοι μπορούν να ασχοληθούν με το Cross Training επείδη το είδος προπόνησης είναι προσαρμόσιμο στις ανάγκες, δυνατότητες και ικανότητες του κάθε αθλούμενου/αθλητή.

Το Cross Training μπορεί να συνδιαστεί με κάποια αθλήματα και ποιά τα οφέλη του σε αυτά;
Συνήθως κάποιοι αθλητές ασχολούνται και με το Cross Trainingως συμπλήρωμα αλλά και ως βελτίωση της φυσικής του κατάστασης! Ομως, όπως αναφέραμε και πιο πάνω αφού ασχολείται και με συγκεκριμένες δεξιότητες τότε ναι μπορεί κάποιος που κ’ανει Cross Training να κάνει και ένα από τα αθλήματα που είναι εμπλεκόμενα!

ΟΦΕΛΗ: 10 επιθυμητές δεξιότητες.

  1. Ακρίβεια (Accuracy)
  2. Ισορροπία (Balance)
  3. Συντονισμός (Coordination)
  4. Ευλυγισία (Flexibility)
  5. Ευκαμψία (Agility)
  6. Σθένος (Stamina)
  7. Καρδιοαναπνευστική αντοχή (Cardiovascular Endurance)
  8. Ταχύτητα (Speed)
  9. Ισχύς (Power)
  10. Δύναμη (Strength).

Class Details

Trainner
Fotini Bitrou
Features
Weight Loss, Cardio
Pricing
7 € / μάθημα -50 € / μήνα
Categories