Συμβουλές για Ένα Ωραίο Ξεκίνημα Ημέρας με Γυμναστική

Συμβουλές για Ένα Ωραίο Ξεκίνημα Ημέρας με Γυμναστική

Ξυπνάτε με στρες και συνήθως σκοντάφτετε από τη βιασύνη σας για να ετοιμαστείτε για τη δουλειά;

-Δοκιμάστε να βάλετε το ξυπνητήρι 30 λεπτά νωρίτερα και να απολαύσετε το πρωινό σας ξύπνημα.

– Ετοιμάστε μια κούπα ζεστό καφέ και ένα καλό πρωινό γεύμα .

-Βάλτε μουσική  που σας ευχαριστεί και αφήστε το μυαλό σας να ξυπνήσει όμορφα. Θα διαπιστώσετε ότι αυτή η απλή κίνηση αρκεί για να μειώσει τα επίπεδα του στρες από την αρχή της ημέρας.

-Καθαρίστε τον οργανισμό σας πίνοντας δύο ποτήρια χλιαρό νερό. Λένε ότι το νερό διώχνει τις τοξίνες από τον οργανισμό μας και αφυπνίζει την ενέργειά μας. Αποφύγετε το κρύο νερό που μπορεί να προκαλέσει σπασμούς στο μυϊ­κό στρώμα του στομάχου.

-Φέρτε στο νου σας ένα αγαπημένο πρόσωπο για το οποίο αξίζει να προσπαθήσετε να έχετε καλή διάθεση.

-Όταν ξυπνάτε φροντίστε να χαλαρώσετε το σώμα σας. Τεντώστε όλο σας το κορμί χέ­ρια, μπράτσα, πόδια, γάμπες, κεφάλι, σπον­δυλική στήλη.Αν είστε από τους τυχερούς και έχετε το προνόμιο να γυμναστείτε το πρωί ακόμα καλύτερα, θα σας φτιάξει τη διάθεση. Ακολουθείστε ένα πρόγραμμα 10 λεπτών που σας προτείνω με έξι ασκήσεις yoga που βοηθούν την ευλυγισία.  Πατήστε εδώ…
-Κάντε ένα χλιαρό ντους και μην ξεχάσετε την κρέμα σώματος και προσώπου με κυκλικές κινήσεις για  τόνωση του δέρματος.
-Πάρτε 10 αναπνοές ,με ίδια διάρκεια εισπνοής και εκπνοής! Θα σας βοηθήσει πολύ στο να ξεκινήσετε μια όμορφη μέρα γεμάτη ενέργεια και θετική διάθεση.
Καλή όμορφη μέρα!