Γιατί να Κάνει το Παιδί μου Παιδική Γιογκα (kids yoga) ;

Γιατί να Κάνει το Παιδί μου Παιδική Γιογκα (kids yoga) ;

Οι περισσότεροι γονείς γνωρίζουν ότι τα παιδιά πρέπει να έχουν τακτική σωματική δραστηριότητα, για να διατηρήσουν ένα υγιές βάρος και να είναι υγιή. Η έλλειψη φυσικής δραστηριότητας μπορεί να θέσει τα παιδιά σε κίνδυνο για: (παιδική) παχυσαρκία, υψηλότερη πίεση του αίματος, υψηλότερα επίπεδα της ‘κακής’ χοληστερόλης (LDL χοληστερόλη) και χαμηλότερα επίπεδα ‘καλής’ χοληστερόλης. (HDL χοληστερόλη).
Εκτός από τη μείωση των παραγόντων κινδύνου για στεφανιαία νόσο και σακχαρώδη διαβήτη, η τακτική σωματική άσκηση μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του άγχους/στρες, στην ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και να βοηθήσει στη δημιουργία ισχυρών οστών και δυνατών μυών.
Σε γενικές γραμμές, συνιστάται άσκηση για τουλάχιστον 60 λεπτά κάθε μέρα. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ‘απλά, αφήστε τα παιδιά σας να πάνε έξω και να παίξουν για μια ώρα’. Για να συμβαδίσουν με τις συστάσεις σωματικής δραστηριότητας, τα παιδιά θα πρέπει να κάνουν την κατάλληλη για την ηλικία τους άσκηση: μέτριας έντασης (και έντονη) αερόβια άσκηση, άσκηση για μυϊκή ενίσχυση και φυσική δραστηριότητα για ενίσχυση των οστών.
Η παιδική γιόγκα τα παρέχει όλα τα παραπάνω και σε πολυ γρήγορο διάστημα.Συνίσταται από 3 ετών έως 80 ετών.
Σε περίπτωση που κάποιο παιδί ασχολείται με ατομικό ή ομαδικό άθλημα η Γιόγκα συνίσταται και μια φορά την εβδομάδα.
Οι γονείς μπορούν και οι ίδιοι να είναι σωματικά δραστήριοι, δίνοντας το καλό παράδειγμα,παρακολουθώντας ένα μάθημα Γιόγκα μαζί με τα παιδιά τους ,κλείνοντας ραντεβού με εξειδικευμένο γυμναστή.
Γιόγκα για μυϊκή ενίσχυση
Εκτός από τις αερόβιες δραστηριότητες, τα παιδιά που δεν ασχολούνται με κάτι άλλο πρέπει να κάνουν τουλάχιστον 3 ημέρες την εβδομάδα, άσκηση γιόγκα  (κατάλληλη για την ηλικία τους) προς ενίσχυση του μυϊκού τους συστήματος. Ανάλογα με την ηλικία και τις ικανότητες του παιδιού, η άσκηση αυτή μπορεί να περιλαμβάνει: κλασική γυμναστική, τροποποιημένα push-ups (με τα γόνατα του παιδιού στο έδαφος), αναρρίχηση, σχοινί αναρρίχησης, καθίσματα και κοιλιακούς, αιώρηση ανάλογα με τον εξοπλισμό του γυμναςτηρίου.Τα push-ups, το μονόζυγο και η άρση (ελαφρών) βαρών, μπορούν επίσης να ενισχύσουν τους παιδικούς μύες.
Ενίσχυση των οστών σωματική άσκηση
Οι γονείς συχνά πιστεύουν ότι η παροχή γάλακτος (για το ασβέστιο) εξασφαλίζει γερά οστά στα παιδιά. Ωστόσο, είναι πολύ σημαντικό για τα παιδιά να κάνουν συγκεκριμένες ασκήσεις, 3 ημέρες την εβδομάδα, προς ενίσχυση των οστών τους. Αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν: χοροπήδημα ή κουτσό, σχοινάκι, κλασική γυμναστική, μέσα από τον κόσμο της δικής μου γιόγκα.
Μην ξεχνάτε πάντα χρειάζεται να επενδύετε σε γερές βάσεις πόσο μάλλον αν πρόκειται για το παιδί σας!
Kids Yoga by Kouros Gym ....πατήστε εδώ