Εγκυμοσύνη και Γυμναστική Β´ Μέρος

Εγκυμοσύνη και Γυμναστική Β´ Μέρος

 

Πόση ώρα πρέπει να γυμνάζομαι όταν είμαι έγκυος;
Ξεκινήστε μ’ ένα πρόγραμμα 15 λεπτών τρεις φορές την εβδομάδα και αυξήστε τη διάρκειά του ανάλογα με τις αντοχές σας. Πρέπει να περιορίσετε την έντονη αεροβική άσκηση σε περιόδους των 15-20 λεπτών. Μπορείτε να συνεχίσετε με ηπιότερη άσκηση για 30-60 λεπτά ανάλογα με το πόσο γυμνασμένη είστε.

Ποια σπορ πρέπει να αποφύγω;
Είναι καλύτερο να αποφεύγετε τα σπορ με τα οποία έρχεστε σε επαφή με άλλους (όπως είναι οι πολεμικές τέχνες), όπως και αυτά που υπάρχει κίνδυνος να πέσετε από ύψος, όπως είναι η ιππασία και η αναρρίχηση. Από τα θαλάσσια σπορ, αυτά που απαγορεύονται είναι το σκι και οι καταδύσεις. Αποφύγετε το scuba diving, καθώς δεν είναι γνωστό αν η αύξηση της πίεσης θα επηρεάσει την εγκυμοσύνη ή το μωρό σας.

Πρέπει να ενημερώσω το γυναικολόγο μου εάν ακολουθώ κάποιο πρόγραμμα γυμναστικής;
Οπωσδήποτε! Πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε τη μαία ή το γιατρό σας πριν αρχίσετε ή συνεχίσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής. Είναι σημαντικό να γνωρίζουν τι ακριβώς κάνετε.

Κι αν δεν έχω κάνει ποτέ γυμναστική στη ζωή μου;
Ξεκινήστε με ήπιες ασκήσεις, όπως με βάδισμα ή κολύμπι, και κάντε μικρής διάρκειας προγράμματα (15-20 λεπτά). «Αν δεν είστε ήδη γυμνασμένη, δεν είναι καλή ιδέα να γυμναστείτε όσο είστε έγκυος, καθώς το σώμα σας περνάει ήδη μια περίοδο προσαρμογής», λέει η Τζοάνα Χαλ. «Αντίθετα, αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι κάποιο είδος ήπιας δραστηριότητας για 30 λεπτά την ημέρα, ώστε να βοηθήσετε το σώμα σας να συνηθίσει τις αλλαγές που του συμβαίνουν».

Σε ποιες περιπτώσεις είναι απαγορευτική η γυμναστική;
Αν έχετε αντιμετωπίσει στο παρελθόν κάποια από τις παρακάτω παθήσεις, χρειάζεστε την άδεια του γιατρού σας πριν γυμναστείτε:
άσθμα ή πρόβλημα στους πνεύμονες
υψηλή πίεση
παχυσαρκία
προβλήματα στους μυς ή στους συνδέσμους
ιστορικό πρόωρων τοκετών ή αποβολών
ιστορικό προβλημάτων στον τράχηλο
επίμονες αιμορραγίες
προβλήματα στον πλακούντα !
http://www.purefitness.gr/yoga-fitness-news/832/

για το Α’ Μέρος πατήστε εδώ