• Opening Hours

    Ωράριο Λειτουργίας ΚΟΥΡΟΣ GYMX

    Δευτέρα08:00 - 21:30

    Τρίτη08:00 - 21:30

    Τετάρτη08:00 - 21:30

    Πεμπτή08:00 - 21:30

    Παρασκευή08:00 - 21:30

    Σάββατο08:00 - 21:30

    ΚυριακήΚλειστά

  • Time Table
  • Contact

    Let's Keep In Touch!X

    ADDRESSΛίμπονες Άγ.Ειρήνη Αίγινα

    LEAVE A COMMENT

    Sending your message. Please wait...

    Thanks for sending your message! We'll get back to you shortly.

    There was a problem sending your message. Please try again.

    Please complete all the fields in the form before sending.

  • Shopping Cart

10 Minutes Fitness

10′ Ασκησεις Γιογκα για Καυτο Μπικινι πριν και μετα την Παραλια

Ήρθε η ώρα για τη μεγάλη ώρα της παραλίας, ελπίζω να με παρακολουθείς και να έχεις εκτελέσει κάποιο πρόγραμμα μου από τα 10minutesfitness,αν όχι ξεκίνα τώρα ποτέ δεν είναι αργά. Το καλοκαίρι έφτασε και θες να βγεις στην παραλία με ποιο σφριγηλό σώμα. Εκτέλεσε τις ποιο κάτω ασκήσεις χωρίς διάλλειμα και από 1 λεπτό την κάθε άσκηση επί 2 φορές! Μπορείς να τις εκτελέσεις πριν την παραλία αλλά και μετά. Φόρεσε άνετα ρούχα, μύρισε το αγαπημένο σου αιθέρια έλαιο, πιες αρκετό νερό και είσαι έτοιμη να εκτελέσεις το 10’ minute fitness!
Μικρά μυστικά για σένα..
-Ξηροί καρποί
Αν και οι ξηροί καρποί έχουν αρκετές θερμίδες, έρευνα έχει δείξει ότι τα άτομα που κατανάλωναν ξηρούς καρπούς για πρωινό, αισθάνονταν πιο κορεσμένοι από αυτούς που δεν κατανάλωναν. Πολλές φορές μάλιστα, η αίσθηση του κορεσμού κρατούσε μέχρι το μεσημέρι με αποτέλεσμα να μην αισθάνονται ότι πεινάνε τόσο πολύ. Αυτό συμβαίνει εν μέρει, επειδή οι ξηροί καρποί δεν έχουν υδατάνθρακες, οι οποίοι τείνουν να προκαλούν εξάρσεις του σακχάρου στο αίμα. Χωρίς να υπεισέλθουμε σε όλη την επιστημονική εξήγηση, όταν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα κορυφώνονται, στέλνουν ένα μήνυμα στο σώμα μας ότι πρέπει να αρχίσουμε την αποθήκευση λίπους. Βεβαίως λόγω του γεγονότος ότι οι ξηροί καρποί περιέχουν πολλές θερμίδες θα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο.
-Όχι στο αλάτι
Το αλάτι εκτός από ορισμένα προβλήματα που προκαλεί στην υγεία, επίσης προκαλεί κατακράτηση υγρών και φουσκώματα. Οι περισσότερες δίαιτες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο συμβουλεύουν τις γυναίκες που θέλουν να χάσουν βάρος, να περιορίσουν τις ποσότητες αλατιού που καταναλώνουν. Οι περισσότερες γυναίκες αλλά και οι άντρες, καταναλώνουν πολύ περισσότερο αλάτι από το επιτρεπτό όριο.
-Πράσινο τσάι
Αντί για καφέ το πρωί, μια γυναίκα που θέλει να αδυνατίσει, καλό είναι να συμπεριλάβει στο πρωινό της το πράσινο τσάι. Το πράσινο τσάι περιέχει κατεχίνες, ουσίες που μπορούν να αυξήσουν το μεταβολισμό του σώματος. Όταν λέμε πράσινο τσάι, εννοούμε σκέτο πράσινο τσάι χωρίς προσθήκες όπως ζάχαρη, ή διάφορες άλλες παχυντικές τροφές. Το ξέρω ίσως στην αρχή θα σου φαίνεται ότι πικρίζει λιγάκι αλλά όλα είναι μια συνήθεια.

Καλή επιτυχία!

1. Downward dog
2. Chair pose
3. Proud Warrior
4. Bow pose
5. Bridge pose

Δείτε τις ασκήσεις σε video πατώντας την αντίστοιχη κάρτα.

downward dogchairproud warriorbowbridge

ΑγκαλιάΖΩ
New Balance
Roussos Bicycles
Pure Fitness by Fotini Bitrou - Copyright 2013
Φωτογραφία : Δ. Βλάικος | Κατασκευή Ιστοσελίδων : Κ. Κρεούζης - Creative Shop