Flow Yoga

Η  flow yoga είναι ένας συνειδητός τρόπος εκγύμνασης που εξασκεί αρμονικά το σώμα μέσα από έναν συνδυασμό ασκήσεων, στάσεων – που ονομάζονται asanas – αναπνοών και χαλάρωσης.
Πολύ σημαντικό ρόλο παίζει η αναπνοή: οι αναπνοές είναι βαθιές και ρυθμικές και συγχρονίζονται με την κίνηση με αποτέλεσμα σταδιακά το σώμα να απελευθερώνεται από τις εντάσεις, να χαλαρώνει και ο νους να ηρεμεί.
Οι κινητικές και οι στατικές ασκήσεις ξεμπλοκάρουν τη ροή της ενέργειας μέσα στο σώμα με θετική επίδραση στην σωματική και στην ψυχική μας κατάσταση.

Η flow yoga απευθύνεται στον καθένα, ανεξαρτήτως ηλικίας, βάρους, ευλυγισίας και φυσικής κατάστασης. Δεν χρειάζεται κάποιος να είναι ευλύγιστος για να ξεκινήσει yoga, όπως ορισμένοι νομίζουν, αλλά όλοι θα βελτιώσουν την ευλυγισία τους και την αντοχή τους με την εξάσκηση. Άλλοι πάλι πιστεύουν πως yoga είναι περισσότερο χαλάρωση – ότι δηλαδή κάθεσαι και δεν κάνεις κάτι – ενώ στην πραγματικότητα οι στάσεις της yoga δουλεύουν κάθε μυ του σώματος.

Τα οφέλη της flow yoga είναι πολλά και σε διαφορετικά επίπεδα. Καταρχήν, από το πρώτο μάθημα θα νιώσετε το σώμα σας πιο ελεύθερο και θα αισθανθείτε πιο χαλαροί γενικότερα. Με την τακτική εξάσκηση θα διαπιστώσετε πόσο ευεργετική είναι η yoga. Μην σας κακοφανεί αν στην αρχή συνειδητοποιήσετε πόσο σφιγμένοι είσαστε, σταδιακά το σώμα σας θα αρχίσει να αποβάλλει τις εντάσεις και θα νιώθετε πολύ πιο ευχάριστα. Η yoga δυναμώνει το μυϊκό σύστημα, χαλαρώνει τους σφιγμένους μυς, αυξάνει την ευλυγισία και την αντοχή, βελτιώνει τη στάση του σώματος, θεραπεύει από χρόνιους πόνους. Δυναμώνει το νευρικό σύστημα και μας κάνει πιο ανθεκτικούς στο στρες. Επιδρά ευεργετικά στην αναπνοή, βελτιώνοντας την αναπνευστική ικανότητα. Ηρεμεί τον νου και επιδρά θετικά στην ψυχική μας διάθεση. Με την μακρόχρονη και τακτική εξάσκηση αυξάνονται τα αποθέματα ενέργειας στο σώμα μας ώστε να έχουμε περισσότερη ευεξία και ενεργητικότητα.