Cirquit Trainning

Κυκλική προπόνηση μεγάλης έντασης για μέγιστα αποτελέσματα στο κάψιμο λίπους. Μυϊκή ενδυνάμωση και Realryder συνδυάζονται σε ένα πρόγραμμα που θα σας απογειώσει. Αν έχετε βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια, χωρίς αποτέλεσμα στη ζυγαριά και τον καθρέπτη, σας έχουμε την λύση με μια αερόβια προπόνηση με βάρη, ιδανική για καύση λίπους και τόνωση του μυϊκού σας συστήματος. Προσοχή. Δεν είναι για όγκο.

Περίληψη προγράμματος:
Κύριος στόχος: Για κάψιμο λίπους
Προπόνηση τύπος: Full body
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο προς Δύσκολο
Ημέρες την εβδομάδα: 3
Εξοπλισμός που απαιτείται: Σωματικό βάρος, ελεύθερα βάρη
Φύλο: Άντρας & Γυναίκα

Βασικά στοιχεία του προγράμματος για να προσέξετε:

  1. Βάζουμε 10 σταθμούς (κάθε σταθμός είναι μια άσκηση) και τις εκτελούμε σε κύκλο, δηλαδή την μια άσκηση μετά την άλλη. Μόλις συμπληρωθεί ένας κύκλος έχουμε κάνει 1 σετ. Πρέπει να γίνουν 10 ασκήσεις που δουλεύουν όλο το σώμα, η μια μετά την άλλη, χωρίς διάλειμμα μεταξύ των ασκήσεων παρά μόνο όσα δευτερόλεπτα χρειάζεστε για να πάτε στην επόμενη άσκηση! Ανάμεσα στα σετ 3 λεπτά διάλειμμα.
  2. Σημαντικό: Να μην γίνεται ακριβώς μια μέρα πριν ή μετά από βάρη! Αν κάνετε 2-3 προπονήσεις με βάρη την εβδομάδα προσθέστε μια κυκλική, αν πάλι κάνετε παραπάνω ημέρες βάρη, αντικαταστήστε μια μέρα με την κυκλική. Μπορείτε επίσης αν θέλετε να αντικαταστήσετε ολόκληρο το πρόγραμμά σας με 4 φορές την εβδομάδα κυκλική ώστε να αλλάξουν οι προσαρμογές σας!
  3. Βασικά οφέλη του προγράμματος εκτός από την αύξηση σε καύση του λίπους, είναι η βελτίωση της φυσικής κατάστασης, αύξηση δύναμης και τονικότητας και σημαντική διέγερση του Κεντρικού Νευρικού Συστήματος.

Class Hours

Thursday
09:00 - 10:00

Class Details

Trainner
Fotini Bitrou
Features
Weight Loss, Cardio
Pricing
7 € / μάθημα -50 € / μήνα